home profile Love twitter follow
MY ENTRY!
24 June 2012 @ 04:24 | 0 individual(s)
Assalammualaikum! hai hello hello! okay minggu ni memang banyak benda yang aku lalui degn kawan2 aku semua,minggu lepas ialah minggu nangis sedunia dan minggu kecewa,demit aku tak suka,even aku depan kawan2 aku semua aku tetap ceria,k thnks guys sebab buat aku happy even aku tengah sakit hati sangat2 dengan orang yang dulu dinamakan BESTIES kita lagi sorang tu kan,haa k tak pe,papehalll kitaaa tak kkan berpisah sampai habes sekolah nanti even lepas sekolah pun kita still kawan rapat lagi,and i hope we can stdy together in the same place,k jadi kita kena beljar rajin rajin nak dapat belajar tempat yang sama,haha, actually post ni kosong dan aku tak tahu apa point yang aku nak tulis ni ekceli,semalam MOK tinggal dengan aku untuk satu malam,haaa,best gila malam tadi we got PARTTTTTTAYYYYYYY!!!!haha.enjoy gila kan mok kan,kita makan mengalahkan dinasour,lepas makan pulak tu kita mengadap lappy sampai pukul 2,dan aku tersangat lah ngntuk cuma cover jea nak teman kan kau on9 bersama2 kawan2 ktia,haha,okay actually,hidup single is the best,!!!!dah lama jugak aku menyingle nie ekceli,tapi little bit bosan,dan apa2 pun aku memang sukaaaa gilaaa!!!!start dari semalam aku dah start rajin membuat ulangkaji pelajaran alhmdulilah aku macam dah sedar sikit2 *erkkkk* ,hahah..dan post kali ni actually entah apa2 lah,aku pun actually tak tahu nak buat post ape sebab banyak sangat bende yang berlaku ada yang gembira ada yang sedih and esspecially im dissapointed with u,okay dah !

gonjol2 picchaaaa in one night

time gedik2 piccha!


jangan boring dengan baju sekolah kita ni!


aku suka minggu ni babe!
yeah!!!!!we are the best bebeh!



Elly Razak

19.
13 jun 1995.
personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.