home profile Love twitter follow
SPM SPM SPM
5 October 2012 @ 08:42 | 0 individual(s)
Assalamualaikum.
hye,harini sebenarnye hari semangat untuk subjek akaun,
harini aku belaja KELAB DAN PERSATUAN
herm nice jugak bab tu,kenapa la aku benci sngat kan dulu,
okay sekarang aku sayang gila kelab dan persatuan.
start dari sekarang lebih kurang 4 minggu lagi nak SPM
,so i get scared,semua tu pasal masa depan
dan malam ni aku jadi cikgu k,cikgu kepada dot dot
haa,nak aku jadi cikgu jugk?okay byar dulu,
berburai lah perasaan sekarang ni,herm
nak tidor,tadi banyak sanagt idea,bila da depan laptop
macam haremmm,satu idea ppun tk keluar


9A UNTUK AKU AKU AKU
9A UNTUK MAK ABAH MAK ABAH MAK ABAH
Elly Razak

19.
13 jun 1995.
personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.