home profile Love twitter follow
Maybe My Bad Day
24 December 2012 @ 10:02 | 0 individual(s)
assalamualaikum and hollo2!!

Pada malam yang sunyi sepi ini aku ingin menceritakan sebuah cerita yang bertajuk Blablabla,,
aku pun tak tau apebende aku mencarut malam ni,ok dah lebih kurang 3 minggu berlalu SPM belum 3 bulan tau,dah kalau 3 bulan aku pung dh buntu,harini aku rasa hari erghh!HARI SPOIL!ohhh ada jer bende tak kene malam ni even aku dah buat betul2 pun spoil jugak,kesialapan yang tak disengajakan katenye,hoho,LOL, 

mule pasal masak,annoying giler kot hari ni,kkk ipar ajar masak sayur air je kot,tu pun aku buat spoil,hahah,sengal !!senang jer kan sayur air,arhhh biasa laa selalu masak ayam masak merah nak masak sayur air pun tak ghety sampai tersalah masuk bihun degn suun,whatt?its different right,,k aku tau tu memang tak ptut brlaku dan memang bangang,actuaally sepatutnye kene masukan suun degan tahu kering tapi aku pergi lah masukkan bihun,haha,aku rasa suun tu mcm tak cukup tu yang masukkan semua bihun,bengkek je kkk ipr aku ngn aku rini,,,hahha,,,terserlah kesengalan aku disitu

seterusnye pasal hitter,haaa aku nak cerita ni ,ok aku dah masuk kan air dlam hitter tu ok aku dah lap semua bagai,tapinye apelah malang nasib aku kan smpai terbakar hitter tu dan hndak menunjukkan itu semua salah aku sebb tak lappp bawah hiiterr tu,apelagi aku buat lar mukeee annoying and buat cara pembaris 50 sen kdai angek,brrrr,,,bengkek dok rini!sampai ke malam bengkek aku tak hilang lagi,esok kene beljar masak lagi..aiyoyooyo,mintak2 takde spoil yang berlaku esok ,




ni baru sayur air bukan bihun supp tau!






Hiitter yang dah rosakkk,ngeeee,

ohh ya sekejap ya,aku nak promotekan satu lagu untuk readers semuaa mesti korang semua kenal SHAEE yang cun melecun tuuu,aku paling suke lagu yang ni 


cukup sudah cintaku telah mati untukmu,lalalallala,,,haaa best!! aku sukeee!




Elly Razak

19.
13 jun 1995.
personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.